لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد ـــــ تاریخ بروزرسانی :1403/01/20

سیم برق افشان خراسان

قیمت سیم برق افشان خراسان در مدل های رنگی و ارت با یکدیگر یکسان هستند.

این محصولات دارای رنگ های مختلفی از جمله مشکی، قرمز، آبی، قهوه ای، زرد، سبز، خاکستری و ارت هستند.

از مقطع 35 تا 300 کلیه سیم برق ها عموماً تنها با رنگ ارت موجود و با متراژ دلخواه قابل فروش و ارائه می باشند.

از مقطع 1 تا مقطع 35 کلیه سیم ها به صورت کلاف های 100 متری قابل ارائه می باشند. کلیه سیم های برق افشان از مقطع 16 به بالا علاوه بر کلاف به صورت باز نیز فروخته می‌شوند.

قیمت کابل خراسانکابل افشان و زمینی خراسان

کابل های زمینی (خشک یا نیمه افشان) در همه مقاطع فاقد کلاف 100 متری می‌باشند.

تمامی کابل های افشان در همه مقاطع به صورت قرقره ای و باز قابل ارائه می‌باشند.

کابل های افشان دو، سه، چهار و پنج رشته تا مقطع 16 دارای کلاف های 100 متری نیز می‌باشند. کلیه سیم های برق افشان از مقطع 16 به بالا علاوه بر کلاف به صورت باز نیز فروخته می‌شوند.

کابل مخابراتی و آنتن خراسان افشارنژاد

کابل تلفن 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج به صورت کلاف های 100 متری و 250 متری قابل ارائه هستند.

کابل مخابراتی و تلفن 10 زوج خراسان تنها به صورت کلاف 250 متری تولید و عرضه می شود.

کابل آنتن با دو متراژ 100 متری و 500 متری توسط شرکت افشارنژاد تولید می شود.

کلیه کابل های مخابراتی از نوع هوایی (ایندور) می باشند.

 

لیست قیمت خراسان افشارنژاد

 

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد به صورت لحظه ای توسط شرکت آسان برق نماینده رسمی شرکت خراسان افشارنژاد به روزرسانی می شود. که شامل قسمت های مختلفی همچون سیم تک رشته افشان، کابل افشان دو روکشه، کابل افشان شیلددار، کابل کولری، کابل افشان، کابل زمینی و کابل مخابراتی و هوایی شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است.

به دلیل نوسانات ارزش مس در بازار جهانی و یا تغییر در قیمت پی وی سی و یا ارز قیمت های موجود در لیست قیمت خراسان افشارنژاد با احتساب درصدی است که به صورت لحظه ای توسط کارخانه بر روی لیست قیمت اصلی افزایش یا کاهش می یابد. در صورتی که لیست اصلی کاخانه تغییر کند همکاران ما به صورت آنی قیمت جدید سیم و کابل افشارنژاد را ثبت خواهند کرد.

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

 

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد به عنوان تولید کننده انواع سیم و کابل برق فشار ضعیف به صورت دائمی قیمت رسمی محصولات خود را به عنوان قیمت پایه فروش به نماینده رسمی سیم و کابل خراسان و عاملین فروش خود اعلام می نماید که فروشنده نیز موظف است درصد تخفیف ویژه همکار را برای خریدار کسر نماید. کلیه قیمت های زیر بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشند.

لاذم به ذکر است سیم های خراسان افشار نژاد از مقطع 1 تا مقطع 35 کلیه سیم ها به صورت کلاف های 100 متری قابل ارائه می باشند و در صورت نیاز به متراژ های خاص با همکاران ما در آسان برق تماس حاصل فرمایید تا برای شما برش دهند. از مقطع 35 تا 300 کلیه سیم برق ها عموماً تنها با رنگ ارت موجود و با متراژ دلخواه قابل فروش و ارائه می باشند.

همچنین، با خرید مستقیم از وبسایت آسان برق، می‌توانید از قیمت‌های مناسب و کمترین میزان سود ممکن برای خریداری از ما بهره‌مند شوید. این به این معنی است که می‌توانید بدون نیاز به واسطه و با قیمت مناسب، به خرید کابل‌های خراسان الکتریک در وبسایت آسان برق بپردازید.

در کل، وبسایت آسان برق به عنوان یکی از نمایندگی‌های رسمی شرکت خراسان الکتریک، تلاش می‌کند تا به مشتریان خود، محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات با کیفیت ارائه دهد. به همین دلیل، خرید از وبسایت آسان برق، به مشتریان اعتماد و اطمینان بیشتری در خرید کابل‌های خراسان الکتریک می‌دهد.

در بازار بزرگ لاله زار تهران، رقابت بسیار بالایی بین فروشندگان مختلف وجود دارد. همه سعی دارند با ارائه قیمت های ارزان تر، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اما باید به این نکته توجه کرد که قیمت پایین تنها معیار خرید نباید باشد. از آنجایی که وبسایت آسان برق نمایندگی رسمی شرکت خراسان الکتریک است، می توانید به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه از ما خریداری کنید و از قیمت های مناسبی که ارائه می دهیم، بهره مند شوید. برای اطمینان بیشتر، می توانید لیست قیمت کابل خراسان را در وبسایت آسان برق بررسی کرده و با سایر فروشندگان مقایسه کنید.

آسان برق نماینده محصولات خراسان افشارنژاد همیشه تمام تلاش خود را میکند تا محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.