لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد ـــــ تاریخ بروزرسانی :1403/01/20

لیست قیمت کابل خراسان افشار نژاد

 

 

 

لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد :

لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد به صورت لحظه ای توسط شرکت آسان برق نماینده رسمی شرکت خراسان افشارنژاد به روزرسانی می شود. که شامل قسمت های مختلفی همچون سیم تک رشته افشان، کابل افشان دو روکشه، کابل افشان شیلددار، کابل کولری، کابل افشان، کابل زمینی و کابل مخابراتی و هوایی شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است.

به دلیل نوسانات ارزش مس در بازار جهانی و یا تغییر در قیمت پی وی سی و یا ارز قیمت های موجود در لیست قیمت خراسان افشارنژاد با احتساب درصدی است که به صورت لحظه ای توسط کارخانه بر روی لیست قیمت اصلی افزایش یا کاهش می یابد. در صورتی که لیست اصلی کاخانه تغییر کند همکاران ما به صورت آنی قیمت جدید سیم و کابل افشارنژاد را ثبت خواهند کرد.

 

لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد

 

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد به عنوان تولید کننده انواع سیم و کابل برق فشار ضعیف به صورت دائمی قیمت رسمی محصولات خود را به عنوان قیمت پایه فروش به نماینده رسمی سیم و کابل خراسان و عاملین فروش خود اعلام می نماید که فروشنده نیز موظف است درصد تخفیف ویژه همکار را برای خریدار کسر نماید. کلیه قیمت های بالا بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشند.

لاذم به ذکر است سیم های خراسان افشار نژاد از مقطع 1 تا مقطع 35 کلیه سیم ها به صورت کلاف های 100 متری قابل ارائه می باشند و در صورت نیاز به متراژ های خاص با همکاران ما در آسان برق تماس حاصل فرمایید تا برای شما برش دهند. از مقطع 35 تا 300 کلیه سیم برق ها عموماً تنها با رنگ ارت موجود و با متراژ دلخواه قابل فروش و ارائه می باشند.

شرکت صنعتی الکتریک خراسان یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران می‌باشد. این شرکت موفق به کسب استاندارد های روز بین المللی نظیر سی ای(CE) اروپا ، بی اس (BS) انگلستان ، توو (TUV) آلمان ، می‌باشد که به سبب آن امکان صادرات به تمامی کشور های جهان را دارد.

 

آسان برق نماینده محصولات خراسان افشار نژاد همیشه تمام تلاش خود را میکند تا محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.