قیمت کلید و پریز

چگونه کلید و پریز مناسب انتخاب کنیم؟

لیست قیمت کلید و پریز دلند و ویرا را در سایت ما مشاهده کنید.

قیمت کلید و پریز بستگی به چند عامل مهم دارد تا بتوان براحتی کلید و پریز مناسب را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

کلید پریز را می توان با انتخاب در نکاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم تغییر داده و به انتخابی مناسب رسید. ما در زیر به چند عامل موثر اشاره میکنیم:

  1. رنگ
  2. قیمت
  3. جنس قاب کلید و پریز
  4. روکار و توکار
  5. ضد آب بودن
  6. نوع عملکرد ( مکانیکال – لمسی )

رنگ

در انتخاب رنگ کلید و پریز چند عامل تاثیر گذار وجود دارد که در قیمت کلید و پریز تاثیر گذار است. که می تواند در تصمیم گیری شما موثر باشد.

بطور مثال رنگ استفاده شده در کف رنگ دیوار ها رنگ کابینت و یا حتی رنگ وسایل و لوازم محیط می تواند. در تصمیم گیری شما تاثیرگذار باشد. و هم میتواند در قیمت کلید و پریز تاثیر بگذارد. در این موارد بهتر است. با مشورت یک طراح و معمار ساختمان تصمیم نهایی را گرفت.

قیمت

در بازار کلید و پریز می توان انواع قیمت کلید پریز را پیدا کرد، رنج قیمتی بین 14000 تومان تا 10 میلیون تومان شما قبل از هر کاری باید در ابتدا بوجه خود را در نظر بگیرید، تا بتوانید با فیلتر کردن قیمتی راحتر تصمیم گیری کنید.

کلید پریز های ایرانی شامل برند های شایلین – ایران الکتریک – دلند – مهسان – پارت الکتریک – آسیا – فضل الکتریک – خیام – ویرا – اخگر و…  می باشد. که بازه قیمتی آنها بین 14 الی 70 هزار تومان می باشد.

شاخه دوم کلید پریز های ایرانی کلید های لمسی یا تاچ موجود در بازار می باشد، که شامل برندهای گسترده می باشد، که اکثر آنها مونتاژ  کننده محصول می باشند. که در خرید این محصولات باید دقت بسیار زیادی به خرج داد زیرا اکثرا دارای مدارهای چینی بی کیفیتی می باشند، و زود شما را دچار مشکل خواهند کرد. در خرید این نوع محصولات حتما پشتوانه شرکت ها و قدمت آنها را بررسی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید، در برندهای مطرح تاچ ایرانی می توان از آلفا نستک  فراهوش گیلسا نام برد.

لیست قیمت کلید و پریز
لیست قیمت انواع کلید و پریز

قیمت این محصولات چیزی بین 400 الی 900 هزار تومان می باشد

دسته بعدی کلید پریزها دسته وارداتی یا خارجی می باشد، که از کیفیت مناسبی بر خوردار می باشند. برندهای مطرح این کلید پریز ها لگراند ویکو ایفاپل مونو ویسیج اشنایدر و ….. می باشد. رنج قیمتی این کلید و پریز ها بین پنجاه هزار تا یک میلیون تومان می باشد.

کلید پریز های تاچ خارجی قیمتی معادل یک میلیون تا 10 میلیون تومان می باشد.

لیست قیمت کلید و پریز دلند و ویرا را در سایت ما مشاهده کنید.

جنس کادر کلید و پریز:

نوع قاب دارای تنوع بسیاری می باشد، که عمده کلید و پریز ها دارای بدنه از جنس ABS  می باشد. متریال بدنه شامل چوب پلی کربنات شیشه پلکسی سنگ آلومینیوم کامپوزیت و ……. ارزانترین بدنه پلاستیک و گرانترین بدنه شامل چوب و شیشه می باشد. پلکسی و شیشه شباهت زیادی به هم دارند اما شیشه شکننده و پلکسی دچار خط و خش می شود، ولی قیمت کادر پلکسی بسیار ارزانتر از شیشه می باشد، این عوامل در قیمت کلید و پریز شما تاثیر بگذارد. شما طبق طراحی محیط می توانید متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روکار و توکار:

کلید و پریز ها به دوصورت روکار و توکار موجود می باشد که در اکثر موارد کلید ها به صورت توکار استفاده می شود، در بعضی مواقع بخاطر شرایط موجود مجبور به استفاده از کلید های روکار می شوند، که باعث افزایش قیمت کلید و پریز می شود.

ضد آب:

در مکان هایی نیاز به محافظت از کلید ها می باشد از کلید و پریز های بارانی یا ip  دار استفاده می شود. به طور مثال در بالکن ها حیاط محیط بیرون پشب بام و از قبیل این نوع محیط ها که نیاز به محافظت می باشد.

نوع عملکرد:

کلید و پریز ها می تواننند هم به صورت مکانیکال و هم به صورت لمسی باشند کلید و پریز مکانیکال دارای عمر زیادی نسبت به کلید های لمسی می باشد، ولی کلید های لمسی زیبایی و جذابیت خاصی دارند، و قیمت کلید و پریز لمسی بالاتر از مکانیکال می باشد.

کلید و پریز ویرا
کلید و پریز ویرا

جمع بندی:

انتخاب کلید و پریز کار سختی نمی باشد اما به دلیل تنوع بسیار زیاد شاید برای شما کمی کار را سخت کند. بهتر از قبل از هر کاری با مشخص کردن بودجه خود و انتخاب رنگ کار خود را در انتخاب کلید و پریز آسان کنید.

باید در نظر داشت به دلیل تنوع محصول و قیمت های متفاوت تصمیم به خرید محصولی بگیرید، که هم در بازار در آینده موجود باشد چون حتما در آینده نیاز به تعویض بعضی از آنها خواهید شد، و هم جنس و متریال استفاده شده در آن از کیفیتی برخوردار باشد، که توان فرسایش در بلند مدت را داشته باشد.

به طور مثال اگر جنس فلز کلید و پریز از جنس ضعیفی درست شده باشد. در مناطق مرطوب دچار خوردگی و خرابی می شود، و یا بدلبل جنس ضعیف عایق ها امکان آب شدگی در آمپر بالا و باعث ایجاد حریق خواهد شد. شاید در ابتدا در خرید با خرید کلید و پریز ارزان صرفه جویی کرده باشید، ولی امکان دارد باعث حریق و وارد کردن خسارتی جبران ناپذیر کند.

پس بهتر است حتما از دارا بودن استاندارد محصول اطمینان حاصل نمایید. زیرا دارای حداقل های ایمنی می باشد، و از خرید کلید و پریز غیر استاندارد خوداری کنید.

هدف برای خرید شما فقط زیبایی و قیمت کلید و پریز نباشد، شما حتما در کنار آنها به بحث ایمنی هم توجه بیشتری داشته باشید.

لیست قیمت کلید و پریز دلند و ویرا را در سایت ما مشاهده کنید.

پیشنهاد ما به شما که قیمت کلید و پریز مناسبی دارند برندهای زیر می باشد :

لگراند – ویکو – ایران الکتریک – ویرا – دلند – ایفاپل – آلفا – خیام – اشنایدر

آسان برق در خدمت شماست تا در این مسیر به شما کمک کند تا با خیالی راحت انتخابی مناسب داشته باشید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *