مفتخریم که اعلام کنیم این بار گروه تخصصی آسان برق به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد در تهران و عاملیت فروش آنلاین این برند به کار خود ادامه خواهد داد! برندی که برای فعالان حوزه برق، الکتریک و ساختمان به خوبی شناخته شده است و از کیفیت آن آگاهند.

اما برای اینکه دقیق تر با برند افشارنژاد آشنا شوید و در ادامه برای دریافت لیست قیمت کابل خراسان، با ما در این مقاله از وب سایت آسان برق همراه باشید.

تاریخچه شرکت صنعتی الکتریک خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد را می توان یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین برندهای تولید سیم و کابل در ایران شناخت. گروه سیم و کابل افشارنژاد خراسان با نام شرکت صنعتی الکتریک خراسان در سال 1345 در استان خراسان و شهر مشهد تاسیس شد و یک سال بعد یعنی در سال 1346 به بهره برداری رسید.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تاریخچه تولید سیم و کابل در جهان به بیش از یک قرن پیش و دهه 1880 میلادی باز می گردد که البته ورود این محصولات به کشور عزیز ما ایران تا سال 1283 به طول انجامید. در سال های ابتدایی فرایند کار به این صورت بود که اولین کارخانه برق تهران، سیم و کابل ها را از خارج وارد کرده و بعدها سیم هایی همچون سیم های قیر اندود، نوار پارچه ای و باکالیت در ایران ساخته و به بهره برداری رسیدند. اما تمام این ماجرا به پیش از فعالیت شرکت خراسان افشارنژاد باز می گردد!

سیم و کابل خراسان افشارنژاد
سیم و کابل خراسان افشارنژاد

در همان سال های بعد از جنگ جهانی دوم بود که بنیانگذار شرکت صنعتی الکتریک خراسان، اولین سیم های برق قیر اندود را در مشهد تولید و بعدها در سال 1345 شرکت سیم و کابل افشارنژاد خراسان را تاسیس کرد.

در سال های ابتدای تاسیس، شرکت افشارنژاد هم سیم و کابل های مسی وارداتی از ژاپن را با گرانول پی وی سی روکش کرده و وارد بازار می نمود اما چندی بعد با تلاش و پیشرفت دانش متخصصین این شرکت توانستند تکنولوژی سیم و کابل دریافتی از ژاپن را داخلی سازی کرده و به تولید مستقل این محصولات دست پیدا کنند.

اکنون و با گذشت نیم قرن از فعالیت این برند سرشناس سیم و کابل داخلی، محصولات این شرکت به کیفیت و مرغوبیت شناخته می شوند.

محصولات و تولیدات کابل خراسان

دسته های محصولات سیم و کابل خراسان افشارنژاد همواره در حال گسترش هستند و امروز از جمله مهمترین دسته محصولات این شرکت می توان به این موارد اشاره کرد:

لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد
لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد

پیشنهاد ما:  آشنایی با محصولات خراسان افشارنژاد در وب سایت آسان برق

گواهینامه ها و استانداردهای سیم و کابل خراسان افشارنژاد

همانطور که شرکت خراسان افشارنژاد از اولین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران به شمار می رود، این شرکت را هم می توان از اولین نام هایی شناخت که نشان استاندارد ایران ISIRI را دریافت کرده است.

اما این تمام ماجرا نیست و خراسان افشارنژاد محصولات و کالاهای خود را مطابق خواست و نیاز مشتریان براساس هر یک از استانداردهای

و … تولید و روانه بازار می نماید.

همچنین طی دهه های اخیر، گروه صنعتی افشارنژاد موفق به دریافت گواهینامه ISO 9002 از شرکت SGS سوئیس گردید تا خیال مشتریان را از کیفیت و مرغوبیت کالاها راحت کند.

نام ها و مشتریان گروه صنعتی خراسان افشارنژاد

همانقدر که نام خراسان افشارنژاد بزرگ است نام مشتریان این برند هم بزرگ است! کمتر شرکت داخلی را می توان یافت که مورد اعتماد گروه های مختلف باشد. طی سال های طولانی فعالیت این شرکت در بازار سیم و کابل این مرز و بوم، نام ها و گروه های مختلفی هستند که به افشارنژاد اعتماد کرده و اجرای پروژه های خود را به این برند سپرده اند.

در ادامه با برخی از سرشناس ترین مشتریان سیم و کابل خراسان افشارنژاد آشنا می شویم:

و برند های متنوعی همچون:

و بسیاری دیگر از پروژه های موفق که هر کدام گواهی بر کیفیت و توانمندی برند صنعتی الکتریک خراسان هستند.

انتخاب شما برای اجرا پروژه هایتان همراه و همسو با بزرگان است یا گزینه های دیگر را انتخاب می کنید؟

گروه صنعتی آسان برق نمایندگی رسمی شرکت خراسان افشارنژاد
گروه صنعتی آسان برق نمایندگی رسمی شرکت خراسان افشارنژاد

گروه تخصصی آسان برق نمایندگی رسمی شرکت خراسان افشارنژاد

مجموعه آسان برق در ادامه مسئولیت خود در قبال مشتریان و همراهان، امروز به عنوان نمایندگی رسمی شرکت خراسان افشارنژاد آماده است تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد. شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و تولیدی، در تولید محصولات با کیفیت و متنوع سرآمد برندهای داخلی سیم و کابل به شمار می رود. تا آنجا که طی سالیان گذشته بارها به عنوان تولید کننده برتر نه تنها در استان خراسان که در سطح کشور شناخته شده است. تعهد ما به انتخاب بهترین ها دلیلی شد تا با اضافه کردن نام افشارنژاد به برندهای محصولات خود، مجموعه ای از بهترین ها را به شما پیشکش کنیم.

حالا شما می توانید سفارشات خود را از برند افشارنژاد به صورت آنلاین و حضوری ثبت نموده و در گوشه گوشه ایران عزیز تحویل بگیرید.

 

دریافت لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد

با توجه نوسانات بالای قیمت مس در بازارهای جهان و بازار داخلی، قیمت سیم و کابل افشارنژاد در حال تغییر است و همین مسئله باعث شده تا همکاران ما در مجموعه صنعتی آسان برق ضمن آماده نمودن لیست قیمت به روز این محصولات، آن ها را در دسترس شما عزیزان قرار دهد تا نیازی به مراجعه حضوری و دریافت قیمت کابل خراسان افشارنژاد نداشته باشید!

لازم به ذکر است تمامی تغییرات قیمتی آسان برق به عنوان نمایندگی کابل خراسان افشارنژاد از جانب تولید کننده اصلی بوده و این تغییرات درصدی تنها توسط ما اطلاع رسانی می شوند.

برای اطلاع از قیمت کابل خراسان افشارنژاد در دسته های مختلف، با ما همراه باشید.

دانلود قیمت کابل خراسان افشارنژاد

انتخاب شما کدام یک از دسته های این محصولات است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *