سیم و کابل خراسان افشار نژاد

 

شرکت صنعتی الکتریک خراسان یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران می‌باشد. این شرکت موفق به کسب استاندارد های روز بین المللی نظیر سی ای(CE) اروپا ، بی اس (BS) انگلستان ، توو (TUV) آلمان ، می‌باشد که به سبب آن امکان صادرات به تمامی کشور های جهان را دارد.

قیمت کابل خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد به عنوان تولید کننده انواع سیم و کابل برق فشار ضعیف با بالاترین کیفیت به صورت دائمی قیمت رسمی محصولات خود را به عنوان قیمت پایه فروش به نماینده رسمی سیم و کابل خراسان و عاملین فروش خود اعلام می نماید و نماینده موظف است درصد تخفیف ویژه همکار را برای همکاران و مشتریان عزیز کسر نماید. کلیه قیمت های زیر بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشند.

تمامی کابل هایی که در لیست قیمت سیم و کابل خراسان وجود ندارند؛ نظیر کابل زره دار و آرموردار، کابل کنترل و کابل های ابزار دقیق و… از محصولات سفارشی شرکت خراسان می باشد شما می توانید برای خرید و سفارش از وب سایت آسان برق استعلام بگیرید. در صورت عدم موجودی در انبار مرکزی این کالاها با زمان تحویل 10 الی 18 روزه امکان تحویل به مشتری خواهند داشت.

در لیست قیمت سیم برق افشان و انواع کابل برق درج گردیده است.

 

سیم و کابل خراسان افشار نژاد
سیم برق خراسان افشان

قیمت سیم برق افشان خراسان در مدل های رنگی و ارت با یکدیگر یکسان هستند.

این محصولات دارای رنگ های مختلفی از جمله مشکی، قرمز، آبی، قهوه ای، زرد، سبز، خاکستری و ارت هستند.

از مقطع 35 تا 300 کلیه سیم برق ها عموماً تنها با رنگ ارت موجود و با متراژ دلخواه قابل فروش و ارائه می باشند.

از مقطع 1 تا مقطع 35 کلیه سیم ها به صورت کلاف های 100 متری قابل ارائه می باشند. کلیه سیم های برق افشان از مقطع 16 به بالا علاوه بر کلاف به صورت باز نیز فروخته می‌شوند.

سیم و کابل خراسان افشار نژاد

کابل خراسان افشان و زمینی

کابل های زمینی (خشک یا نیمه افشان) در همه مقاطع فاقد کلاف 100 متری می‌باشند.

تمامی کابل های افشان در همه مقاطع به صورت قرقره ای و باز قابل ارائه می‌باشند.

کابل های افشان دو، سه، چهار و پنج رشته تا مقطع 16 دارای کلاف های 100 متری نیز می‌باشند. کلیه سیم های برق افشان از مقطع 16 به بالا علاوه بر کلاف به صورت باز نیز فروخته می‌شوند.

کابل مخابراتی و آنتن افشارنژاد خراسان

کابل تلفن 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج به صورت کلاف های 100 متری و 250 متری قابل ارائه هستند.

کابل مخابراتی و تلفن 10 زوج خراسان تنها به صورت کلاف 250 متری تولید و عرضه می شود.

کابل آنتن با دو متراژ 100 متری و 500 متری توسط شرکت افشارنژاد تولید می شود.

کلیه کابل های مخابراتی از نوع هوایی (ایندور) می باشند.

لیست قیمت کابل خراسان افشارنژاد ـــــ تاریخ بروزرسانی :۱۴۰۳/۰۱/۲۰

سیم و کابل خراسان افشار نژاد

 

قیمت سیم برق خراسان افشار نژاد (NYAF)

قیمت سیم برق افشان خراسان از مقطع 1 تا 300 میلی متر مربع در این لیست قرار دارد. این سیم ها از نوع نرم و قابل انعطاف با هادی افشان کلاس 5 هستند که به صورت عمومی و رایج در اکثر ساختمان ها و سیم کشی های برق بکار گرفته می شوند. این محصولات دارای رنگ های مختلفی اعم از مشکی، قرمز، آبی، قهوه ای، زرد، سبز، خاکستری و ارت هستند. پرفروش ترین سیم برق به سیم 1/5 و 2/5 افشان تعلق دارد که به صورت عمده در سیم کشی ساختمانی از آن ها استفاده می شوند. به مجموع قیمت سیم افشان 1/5 و 2/5 قیمت یک جفت سیم ساختمانی می گویند.

قیمت کابل خراسان تک رشته افشان دو روکشه (NYY Flexible)

کابل افشان تک رشته دو روکشه به گروهی از کابل ها گفته می شود که همانند سیم های برق از یک هادی به عنوان مسیر عبور جریان استفاده می کنند. ساختار تشکیل دهنده این کابل ها شامل سه قسمت هادی، عایق و روکش است که در مقایسه با سیم های برق علاوه بر عایق از یک روکش نیز بهره مند هستند که به همین دلیل به این محصولات کابل افشان دو روکشه می گویند. این محصولات به دلیل قرار گرفتن آن ها در دسته کابل های برق تنها با رنگ مشکی تولید می شوند. ولتاژ نامی کابل های افشان دو روکشه 600/1000 ولت می باشد. قیمت کابل برق تک رشته خراسان در لیست قیمت فوق قابل مشاهده است.

قیمت کابل خراسان افشان افشارنژاد (NYMHY)

کابل برق افشان خراسان شامل گروهی از کابل های قابل انعطاف با هادی کلاس 5 است که به صورت دو رشته، سه رشته، چهار رشته و پنج رشته تولید می شوند. این کابل ها یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد هستند کاربرد زیادی از جمله در کابل کشی های ساختمانی و … دارند. معروف ترین محصولات این گروه کابل 3 در 2/5 افشان و کابل 3 در 1/5 افشان و کابل برق افشان 3 در 4 هستند. ولتاژ نامی کابل برق افشان خراسان 300/500 و همچنین در برخی از کابل ها 450/750 ولت می باشد. قیمت کابل برق افشان خراسان در لیست قیمت فوق در دسته کابل های NYMHY قابل مشاهده است.

قیمت کابل خراسان برق زمینی خراسان (NYY)

کابل زمینی خراسان افشارنژاد که تحت عنوان کابل برق خشک، مفتولی و کابل استخوانی در بازار نامیده می شوند به گروهی از کابل های برق های تک رشته تا پنج رشته افشارنژاد اطلاق می شود که از هادی مفتول کلاس 1 و کلاس 2 به جهت عبور جریان های الکتریکی استفاده می کند. این کابل ها انعطاف پذیری کمتری نسبت به نمونه افشان دارند اما در مقایسه با آن ها از رنج ولتاژ بالاتر و جریان پذیری بهتری برخوردار هستند. این محصولات قابل استفاده در محل هایی هستند که مسیر کابل کشی تقریباً به صورت مستقیم و یا از پیچ و خم کمتری برخوردار باشند.

قیمت کابل خراسان سه و نیم رشته افشان

کابل سه و نیم رشته افشان که تحت عنوان کابل برق سه فاز نیز نامیده می شوند به دسته ای از کابل های قابل انعطاف شرکت خراسان گفته می شود که دارای سه رشته سیم افشان برای اتصال به فاز مدار و یک رشته سیم برای اتصال به نول هستند. در این کابل ها سه رشته سیم فاز با مقطع یکسان قرار گرفته و رشته دیگر (نول) با نصف مقطع سه رشته دیگر قرار دارد. به عنوان مثال کابل 3 در 120 به علاوه 70 به معنی وجود سه رشته سیم مقطع 120 به همراه یک رشته سیم با مقطع 70 به عنوان نول می باشد.

قیمت کابل خراسان سه و نیم رشته زمینی

کابل سه و نیم رشته زمینی همانند مورد فوق به گروهی از کابل های سه فاز گفته می شود که از سه رشته سیم زمینی نیمه افشان کلاس 2 با مقطع یکسان به عنوان فاز و یک رشته سیم زمینی نیمه افشان کلاس 2 به عنوان نول تشکیل شده است. این کابل سه و نیم رشته در مقایسه با کابل های افشان سه و نیم رشته از انعطاف پذیری کمتری برخوردار هستند اما در مقابل به عنوان کابل هایی استاندارد تر از نمونه افشان قادر به عبور جریان های الکتریکی هستند. ولتاژ نامی این کابل ها 0.6/1 کیلوولت هستند و با ساختار NYY Flexible ساخته می شوند.

قیمت کابل خراسان کنترل شیلددار 

کابل شیلددار افشان خراسان که در لیست قیمت فوق مشاهده می کنید به گروهی از کابل های شرکت خراسان گفته می شود که دارای ساختار NYSLCY می باشند. این کابل ها تحت عنوان کابل کنترل نیز در بازار شناخته می شوند که از آن ها به جهت ارسال و دریافت سیگنال های آنالوگ و دیجیتال در تجهیزات مختلف استفاده می شود. یکی از موارد استفاده از این کابل در قالب کابل مخصوص اسپیکر و بلندگو است که در این گروه از کابل 2 در 1 شیلددار استفاده می شود. قیمت بخشی از کابل های کنترل خراسان در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

قیمت کابل خراسان برق سه فاز 

کابل برق سه فاز به گروهی از کابل های برق گفته می‌شود که قابلیت استفاده برای تجهیزات سه فاز را دارند. از کابل های تک رشته افشان و زمینی می‌توان به صورت سه، چهار یا پنج رشته در کنار یکدیگر به صورت موازی به عنوان کابل برق سه فاز استفاده نمود. کابل های سه رشته نیز بسته به جریان مورد نیاز قابلیت اتصال به سه فاز را دارند. کابل های دیگری نیز در بازار تحت عنوان “کابل سه و نیم رشته” وجود دارند که از سه رشته با مقطع یکسان آن ها به جهت اتصال به سه فاز و از رشته باقی مانده به عنوان نول استفاده می‌شود. کابل های چهار رشته و پنج رشته افشان و زمینی خراسان نیز قابلیت استفاده در مدارهای برق سه فاز را نیز دارند. از ویژگی های کابل های پنج رشته امکان استفاده از آن ها به صورت سه فاز + نول و ارت می‌باشد.

قیمت کابل خراسان  تلفن، آیفون و آنتن صادراتی

کابل های مخابراتی شرکت کابل خراسان با نام کابل تلفن 2 زوج هوایی، کابل تلفن 4 زوج هوایی، کابل تلفن 6 زوج هوایی و کابل تلفن 10 زوج هوایی در لیست قیمت سیم و کابل خراسان موجود می باشد. این کابل های مخابراتی را می توان به عنوان کابل آیفون و تلفن به کارگیری نمود که با توجه به وجود فویل آلومینیومی در ساختار تشکیل دهنده این کابل ها عدم تاثیرات میدان های مغناطیسی در زمان استفاده از کابل ها مشهود می باشد. ساختار تشکیل دهنده این محصول به صورت JYstY می باشد. قیمت کابل آنتن صادراتی خراسان نیز از دیگر محصولات موجود در این قسمت می باشد به عنوان یکی از باکیفیت ترین کابل آنتن بازار شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *